تنزيل لعبة مطاردة عربيات الشرطة PAKO Forever‏ للاندرويد

لعبة سيارات مطاردة الشرطة PAKO Forever‏ للموبايل



مرحبا بكل متابعينا المميزين زى ما قدمنالكم تحدى عربيات السباق ضد عربيات الشرطة  للكمبيوتر جبنالكم لعبة النهاردة هى من افضل العاب الهروب من عربيات الشرطة حيث انك يمكنك التمتع بأوقات طويلة لا حد لها فى كل محاولة .

وذلك لان تقدر بمهارتك فى القيادة والتحكم فى العربيات انك تهرب من شرطة المدينه وتراوغ بأحترافية كبيرة وطول ما انت بعيد عن العقابات ومتجنب الاصطدام بالسيارة طول ما الاسكور بتاعك بيزيد والوقت اللى بيعد داخل اللعبة بيكبر واللعبة عمرها ما هتخلص عشان هى متصممه ان مرحلة اللعب لا نهاية لها وعشان تخلص المحاولة وتنتهى اللعبة لابد ان تصطدم عربيتك فى اى شئ ضخم من الاشياء الموجودة فى كل مرحلة .

وفى البداية هتلاقى المستوى سهل ومفيهوش عقابات كتير وهتبدا تظهر صعوبات كلما استطعت الهروب والحفاظ على سيارتك من غير ما تتحطم وتدمر ومن ضمن الصعوبات دى بدل ما تطاردك عربية شرطة واحدة او عربيتان بوليس هيزيد العدد ويصبح اسطول من سيارات البوليس اللى هيحاول يطاردك ويرغم على الاصطدام بيه او ان تحطم السيارة كما انك ستجد قواعد صواريخ تطلق صواريخها فى اتجاه عربية السباق الخاصة بك ولا ننسي ايضا الاشجار واعمدة النور والسيارات المعطلة الموجوده بداخل المرحلة .
ولكن زى ما فى صعوبات ومشاكل فيه ايضا هدايا ومساعدات كلما قمت بمراوغة سيارات الشرطة وتحطيمها هيجيلك هدايا فى كل هدية نوع معين من المساعدة تقدر تستفاد بيه وانت بتلعب , من ضمن هذة المساعدات "تضخم السيارة" ودا هيخلى عربيتك عملاقة تقدر فى الوقت المحدود اللى عربيتك بتكبر فيه تحطم اى عربية حكومة او اى عربيه تانيه عموما موجوده داخل المرحلة .

ومن ضمن المساعدات ايضا "الطبق الطائر" ودا بيكون عبارة عن طبق فضائى يحوم حواليك فى الجو بيستهدف ويضرب نار على السيارات اللى بتطاردك وكمان هنلاقى الكرة الصخرة اللى بتكون مربوطه فى عربيتك من الخلف واى عربيه تحاول تقرب منك هتخبط فى الكرة الصلبة دى وهتنفجر .

من ضمن المزايا اللى فى اللعبة انك هتقدر تختار بيئة وارض معينه تكون بتحبها من ضمن مجموعه مختلفة من الاراضى بحيث اللى بيحب الجليد والتلج يقدر يستمتع بالتلج وهو بيلعب واللى بيحب الصيف والصحراء هيلاقى مرحلة ارضها كلها صحراء ورمال .

صور : لعبة سيارات الهروب باكو فورايفر PAKO Forever‏





فيديو توضيحى من داخل لعبة  PAKO Forever




مميزات : لعبة عربية المطاردة والهروب من سيارات البوليس 

  • رسوم كرتونيه محببه للكبارو الاطفال  .
  • امكانيه فتح سيارات جديده يمكنك ان تخار اقوى سيارة مميزه فيهم واللعب بها .
  • هدايا ومساعدات .
  • خرائط واكثر من بيئة لعب مميزة منها البيئة الصحراويه والغابات والجليد .
  • سهلة التحكم فى اللعب .



PAKO Forever‏ افضل لعبة سيارات مطاردة للاندرويد


معلومات عن اللعبة
تجدها فى قسم : تحميل العاب اندوريد - تحميل العاب سيارات للتابلت - تحميل العاب موبايل
ناشر/ موقع اللعبة : play.google / tree men games.
ترخيص اللعبة : كاملة مجانا / Full Free
بيئة التشغيل : الموبايل - تابلت الاجهزة اللوحية الحديثة - Android 4.3 and up
حجم ملف التحميل :  تختلف من جهاز لاخر


تحميل لعبة سيارات تفحيط PAKO Forever من متجر جوجل

تحميل لعبة سيارات تفحيط PAKO Forever من متجر جوجل